«Авиценна-Бурабай» ЖШС
СҰРАҚ
Амбулаториялық жағдайда медициналық қызмет көрсету сапасына қанағаттанушылықты талдау және пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметі туралы халықтың хабардар болуы туралы.
Сізге медициналық қызмет көрсетілетін медициналық ұйымның жұмыс сапасын қалай бағалайтыныңызды білгіміз келеді.
Сауалнамаға түсіністікпен қарап, қойылған сұрақтарға мұқият жауап беруіңізді сұраймыз. Әр сұраққа жауап нұсқаларының бірін таңдаңыз.
Бұл жағдайда атыңызды көрсетудің қажеті жоқ, сіздің жеке деректеріңіз еш жерде естілмейді.Сіздің пікіріңіз біз үшін өте маңызды және сапалы медициналық қызмет көрсету бойынша ұйымдастыру жұмыстарында ескерілетін болады.1. Дәрігерге қаралу қажет болғанда, медициналық ұйымға алғаш рет жүгінген кезде қабылдауға жазыла алдыңыз ба?• Иә-• Жоқ-• қолданбаған-2.Сізге қажетті дәрігерден медициналық көмек алу үшін медициналық ұйымға жүгінген сәттен бастап дәрігердің қабылдауына келгенге дейін қанша күн өтті?• шамамен ______ күн өтті• қолданбаған-3. Осы әдістердің бірімен дәрігердің қабылдауына жазылу сізге қаншалықты оңай болды? телефон арқылы:•өте жеңіл-• оңай-• қиын-•өте қиын-• тіркелу сәтсіз аяқталды-• пайдаланбады -Тізілімге жеке өтініш:•өте жеңіл-• оңай-• қиын-•өте қиын-• тіркелу сәтсіз аяқталды-• пайдаланбады-4. Қабылдауды күту шарттарына (тегін күту орындарының болуы, дәретхана, бөлменің тазалығы мен сергектігі) көңіліңіз тола ма?• толығымен қанағаттандырылды• ішінара қанағаттандырылды• біршама қанағаттанбады• толық қанағаттанбады5. Үйге учаскелік дәрігерді шақыруға тура келсе, сізге қажетті көмек пен кеңес берілді ме?• иә, көмек үйде уақтылы көрсетілді-• иә, көмек талап етілгеннен кеш көрсетілді-• жоқ, мен медициналық ұйымға өз бетімше жүгінуім керек болды -• үйге дәрігер шақырудың қажеті болмады;6. Медициналық ұйымға жүгінгеннен кейін жоспарлы емдеуге жатқызуға жолдама алсаңыз, жоспарлы емдеуге жатқызуды қанша уақыт күтуге тура келді?• Күту (жазу) күндерінің саны7. Медициналық ұйымға хабарласқаннан кейін сізге диагностикалық зерттеулер тағайындалған болса, тағайындалған сәттен бастап сынақтарды тапсырғанға дейін және тестілеуден өтуден тест нәтижелерін алғанға дейін қанша уақыт өтті?• Тағайындаудан емтиханға дейінгі күндер саны – ______ күндер• Тестілеу нәтижелерін тапсырудан тест нәтижелерін алғанға дейінгі күндер саны –_____ күн8. Дәрігердің қабылдауына көңіліңіз тола ма? 5 балдық шкала бойынша бағалаңыз, мұнда 1 өте нашар және 5 өте жақсы (V белгілеңіз)
N |
Дәрігер мен медбике жұмысы |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Дәрігердің сыпайылығы мен зейінділігі |
өте нашар |
нашар |
қанағаттанарлық |
жақсы |
өте жақсы |
2 |
Медбикенің сыпайылығы мен зейінділігі |
өте нашар |
нашар |
қанағаттанарлық |
жақсы |
өте жақсы |
3 |
Дәрігердің тағайындалған зерттеулерді, зерттеулерді және тағайындалған емді түсіндіруі |
өте нашар |
нашар |
қанағаттанарлық |
жақсы |
өте жақсы |
4 |
Науқастың ауруға, әлсіздікке және басқа да сезімдерге шағымдарын ескере отырып, денсаулық жағдайының өзгеруін дәрігердің анықтауы |
өте нашар |
нашар |
қанағаттанарлық |
жақсы |
өте жақсы |
9. Медициналық көмек көрсету шарттарына көңіліңіз тола ма?• иә, толығымен-• жоққа қарағанда иә көп• иәден артық емес-• қанағаттанбады10. Медициналық ұйымның ресми сайтындағы ақпараттың сапасы мен толықтығына көңіліңіз тола ма?• иә, толығымен-• жоққа қарағанда иә көп• иәден артық емес-• қанағаттанбады11. Медициналық ұйымда науқастар үшін Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметі құрылғанын білесіз бе?• Иә• Жоқ•Жауап беруге қиналамын12. Пациенттерді қолдау және ішкі бақылау қызметі туралы қандай дереккөздерден білдіңіз?• Медициналық ұйымдағы ақпараттық стендтер• Медицина қызметкерлерінен• Интернет ресурстарынан• Таныстардан, әріптестерден, көршілерден• Ақпаратты алған жоқ13. Көрсетілетін медициналық қызметтердің сапасына қатысты мәселелерді шешу үшін ПҚҚ және ІБ қызметіне жүгіндіңіз бе?• Иә• Жоқ14. ПҚҚ және ІБ қызметіне жұмысына көңіліңіз тола ма?• Иә• Жоқ• Ішінара• Қолданбады15. Ұйымның байланыс орталығы ПҚҚ және ІБ қызметіне телефон нөмірлерін білесіз бе?• Иә• ЖоқКөрсетілетін медициналық қызметтердің сапасын арттыру бойынша ұсыныстарыңыз, тілектеріңіз: Толтырылған күні «______» _____________ 20____ жылСауалнамамызға қатысқаныңыз үшін рахмет!