«Авиценна-Бурабай» Жауапкершілігі шектеулі серіктестігі
0
Есептер
Атауы Жүктеу
1 Отчёт за 2023 год
2 Отчёт за 2024 год

 

2022 ж. мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері

бойынша есеп беру

1. Жалпы ережелер

 

  • Қызметкөрсетуші туралы мәлімет: ЖШС «Авиценна-Бурабай»
  • Денсаулық сақтау саласында мемлекеттік қызмет көрсету саны 27, ЖШС «Авиценна -Бурабай» 12 қызмет көрсетеді,

«Азаматтарға арналған үкімет»  Мемлекеттік корпорациясы арқылы қызмет көрсету саны – 3472 қызмет;

ақысыз түрде көрсетілетін мемлекеттік қызмет саны -439735 қызмет, қағаз жүзінде көрсетілетін мемлекеттік қызмет саны -739, электронды түрде-439630 қызмет;

  • Сұранысы жоғары мемлекеттік қызмет туралы ақпарат.

Сұранысы жоғары мемлекеттік қызметтер- «Дәрігердің қабылдауына жазылу», «Дәрігерді үйге шақыру», «Алғашқы медико-санитарлық көмек көрсетуші медициналық ұйымға тіркеу», «Уақытша жұмысқа жарамсыздық туралы қағаз беру», «Уақытша жұмысқа жарамсыздық туралы анықтама беру».

 

  1. Қызмет алушылармен жұмыс

1) Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат алу көздері мен орындары туралы мәлімет:

Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпаратты ЖШС «Авиценна-Бурабай» ресми сайтында көрсетілген,  қызмет алушыларға қажетті ақпараттың барлығы ұйымның ішіндегі стендтерден табуға болады. Сонымен қатар 1414 бірыңғай байланыс орталығынан мемлекеттік қызмет көрсету туралы мәліметтер алуға болады.

2)Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін анықтайтын  заңға тәуелді актілердің жобаларын қоғамдық талқылау туралы ақпарат. Қоғамдық талқылауға қажетті мемлекеттік органдардың қызметі туралы толық ақпарат ЖШС «Авиценна-Бурабай» сайтында орналастырылады. Әрбір қатысушы өз пікірін қалдыра алады.

3)Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар(түсіндірме жұмыстары, семинарлар, кездесулер және т.б).2022жылдың 12 айы ішінде мемлекеттік қызмет көрстеу сапасын жоғарлату бойынша 5 түсіндірме іс-шаралары жүргізілді. Оның ішінде: мемлекеттік қызмет көрсету сапасы бойынша: семинар жиналыс- 1, газет және басқа да басылымдарда-1,тікелей эфир- 1, ғалам тор ресурсы - 2. 

Мемлекеттік қызмет көрсету процессін жетілдіру бойынша іс – шаралар

1) Мемлекеттік қызмет көрсету процессін оңтайландыру мен автоматтандыру нәтижелері.

2) Мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар.Мемлекеттік қызмет көрсетуге жауапты медициналық ұйымдардың қызметкерлері ұйымның қаражатының есебінен біліктілікті арттыру курстарын өтіп отырады.

3) Мемлекеттік қызмет көрсету процессін нормативті-құқықтық жетілдіру. 

  1. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау. 

1) Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша қызметалушылардың шағымдары бойынша ақпарат:

1) 2022 жылы мемелкеттік қызмет көрсету бойынша шағым түспеді.

2) мемлекеттік қызмет көрсету сапасын ішкі бақылау нітижелері- медициналық қызметкерлермен мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі мен нормативтері туралы түсіндірме жұмыстары жүргізілді;- медициналық ұйымдардың басшыларына қолданыстағы заңнамаға сәйкес мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жоғарлату бойынша бақылауды күшейту нұсқаулығы берілді.

  1. Қызмет алушылардың мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қанағаттануын арттыру және одан әрі тиімділік перспективалары. Қызмет алушылардың мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қанағаттануын арттыру мақсатында 2022 жылға келесі іс-шаралар жоспарланды: 2022 жылғы мемелкеттік қызмет көрсету сапасын қоғамдық мониторинг нұсқаулығын ескере отырып, мемелкеттік қызмет көрсету сапасын жоғарлату іс шаралары қабылданды. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жоғарлату бойынша жүргізілген іс-шаралар туралы жиналыстар өткізу, мүмкіндігі шектеулі азаматтар үшін мемлекеттік қызмет алуға қажетті толық жағдайды қарастыру (пандус, шақырту түймесі); қызметалушылардың шағымдарын уақытылы қарастыру, және шағымға түрткі болған мәселелердің қайтадан орын алмауын қадағалау; халықты мемелекеттік қызмет туралы ақпаратты «электронды үкімет» сайтынан және басқа да басылымдардан алуға болатындықтары туралы хабардар ету. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын жоғарлату мемлекеттік басқару жүйесін жетілдірудің ең маңызды бағыты болып табылады. Мемлекеттік басқару жүйесін жетілдірудің мақсатты көрсеткіштердің бірі, азаматтардың мемлекеттік қызмет көрсету сапасымен қанағаттануларын арттыру болып табылады.